Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

February 25, 2010

mkn byk pulak hari ini..

Hari ni pagi2 aku da sakit perut..
Okey, untuk harini menu aku adalah :

sarapan : 2keping karipap+donut+limau suam+hotdog=(773kalori)
Petang:?
Malam:?

aku akan pastikan pengambilan kalori aku tidak melebihi 1000 Kalori.
sudah diketahui bahawa untuk memecahkan 1pound lemak ia memerlukan 3500 kalori.
oleh itu setiap hari kene kurangkan kalori sebanyak 500kalori dan oleh itu dalam masa seminggu ia bole membuang 1pound lemak itu..

okey....masa balik td aku makan:
nasi beriani+rendang daging (xtahan tgok nasi beriani 2)
tapi pas 2 aku berbasikal statik selama 17km dalam mase 35minit..
sekurangya2 aku mengeluarkan peluh..;-)

No comments: