Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

February 24, 2010

Hari ini....

Setelah ku membaca, menyelidik baru ku paham cmne nk turun kan berat badan secara baik..
kite kene tahu BMR kite.Cth cam aku, BMR aku 1412.3 kalau aku malas bersenam aku kene makan kurang dari angka tersebut. 1pound lemak =0.45kg. Hendak membakar lemak sebanyak itu aku kene membakar kalori sebanyak 3500 kalori..okey,skang aku nk kongsi menu aku hari ini

sarapan : kuih karipap+kuih seri muka+kuih bijan+air milo (1 cawan)
petang : ketupat(1biji)+sambal udang+udang(2 ekor)
malam : tomyam semangkuk...;-)
bape erk kalori semua ni???

basikal statik = 10KM=28minit...!!!


1 comment:

Aku Tetap Diri Aku said...

NAH NI HA SENARAINYA:
fast food:
1)ayam goreng 2 pcs(456 kcl)
2)spageti with cheese(444 kcl)
3)fillet 'o' fish (433 kcl)
4)murtabak(231 kcl)
5)hot dog(225)